Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Škodovka varuje řidiče, ať nespoléhají jenom na ESP. Není všemocné a je účinné jen do určité rychlosti. Tak jest psáno v návodu k vozu.

0 0
možnosti
Foto

Velmi dobrá úvaha R^, škoda, že jste na toto vidění přišel až po Vaší nehodě. Já jezdím již mnoho let a s přibývajícím věkem má noha na plynu velmi zlehčila. Přestože mám vůz vybavený nejnovějšími technologiemi (C4), počínaje varováním, jak píšete ESP. výstrahou námrazy atd. Velmi oceňuji maličkost - měření venkovní teploty. Nebydlím v horské části, ale jezdím často na chatu, která je svým způsobem v zimním čase riziková. Má ale, jak já říkám, "vychytávku". Dá se k ní přijet i cestou trochu delší, ale méně rizikové - rovinné. Předpověď počasí a pohled z okna jsou mým "vodičem". To jen tak. Zdravím a přeji mnoho dalších kilometrů v pohodě. :-)

2 0
možnosti
LP

Děkuji za komentář :-) v novém voze měření teploty mám včetně upozornění, když teplota klesne pod určitý bod. Myslím, že mladému člověku ta opatrnost prostě pořádně nedochází. Tedy částečně ano, ale ne v takovém měřítku.

0 0
možnosti
RE

Přesně tak. Jen těch 60 na sněhu a ledu je moc, já bych jel radši 40. Vím, co říkám:)

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1030x
Organizátor volnočasových aktivit, pořadatel larpů a her v přírodě. Zajímá mě politika, ekonomika a aktuální dění.